24 Ağustos 2009 Pazartesi

Carte d'Or Patisserie İncir Tatlılı

Bugün size incirli pratik bir tatlı önerimiz olacak. Bildiğiniz gibi çeşitlerimiz arasında dondurma ile tatlıyı bir araya getirdiklerimiz var. İnciri, kaymaklı dondurma, krokan ve ceviz parçalarıyla bir arada tadabileceğiniz yeni çeşidimiz Carte d’Or Patisserie İncir Tatlılı’nın sunumuyla ilgili önerilerimiz şöyle:

Dondurmayı dolaptan çıkardıktan sonra 5 dakika yumuşaması için bekleyin.

Bir spatula yardımıyla dondurmayı alttan kaldırıp kutusu ile ilintisini kesin.Üzerine kapağını yeniden kapatıp kutuyu ters çevirin.

Kapağın üzerine bütün olarak çıkardığınız dondurmanızı tekrar çevirerek tabağınıza alın ve dilimleyerek servis edin.

3 yorum:

Betül KAVAL dedi ki...

muhteşem gözüküyor. bu akşam iftar sofrasındaki tatlımız belli oldu. hep dondurma kabından bu şekilde düzgün dilim nasıl çıkıyor diye merak ediyordum yazdığınız çok iyi oldu..

sevgiler

LEMAN dedi ki...

harıka bır tad ben bır dondurma ve tatlı çılgınıyım cartedor harikalar yaptı okadar guzel lezzetı okadar ucuz fiyatla buluşturup soframızı şenlendırdığı için teşekkürler blogunuzu yenı keşfettım üzgünüm ama tadını allahtan geç keşfetmedim kadayıflıyada bayılıyorum incirliyede yemeyenlere şiddetle önerırım helede ramazan da harıka hazır tatlınız

zeynep yıldırım dedi ki...

Geçenlerde bu ürünü markette gördüm aceba tadı iyimidir severmiyim sevmezmiyim tereddütünde kalınca malesef bunu almaktan vazgeçip herzamanki gibi vazgeçemediğim karamelden ve birde kadayıflıdan aldım onlar çok harika umarım buda onlar kadar güzeldir almaya cesaret edemedim çevremde deneyin biri olursa ona göre daha rhat alırım bazen insanın damak tadına uymuyor o zamanda boşa alınıyor neyse bu güzel ürünlerinizin devamını diliyoruz herzaman değişik lezzetli yenilikler oluşturmanız dileğiyle sevgiler

Yorum Gönder