Türkiye Carte d’Or ile 1993 yılında tanıştı. Ev içinde ve yıl boyu dondurma tüketimini artırmayı amaçlayan Carte d’Or, ürünlerinden etkinliklerine, Türkiye’yi 4 mevsim Carte d’Or ile buluşturmak için hiç durmadan çalışıyor.
Türk tüketicisi de, 16. yılımıza girdiğimiz 2009 senesinde tükettiği yaklaşık 500 milyon porsiyon Carte d’Or ile bu eşsiz lezzeti ne kadar sevdiğini göstermeye devam ediyor!
İftar sofralarından, aile buluşmalarına, sinema keyfine kadar evde dondurma tüketme keyfini vazgeçilmez kılan Carte d’Or, daha pek çok yeni ürünü, tüketici aktivitesi, promosyonu ve reklam filmiyle gönüllerdeki yerini sağlamlaştırmaya devam edecek.
0 yorum:
Yorum Gönder