27 Mayıs 2009 Çarşamba

Carte d’Or Fabrika Gezisi

Nisan ayında gerçekleştirdiğimiz tanışma kahvaltısı ile başlayan serüvenimize 23 Mayıs Cumartesi bir yenisini ekledik. “Hijyen ve gıda teknolojisi” ‘nde dünya sıralamasında en üst sıralarda yer alan mutfağımız “Algida Çorlu Fabrikası”nı birlikte gezdik. Dondurma üretimin serüvenini yaşayıp büyülü dünyamıza yolculuk yaptık.

Carte d’Or Marka Müdürü Canan Barut ve Marka Müdür Yardımcısı Gülsu Erden’den oluşan Carte d’Or Ekibi, blogger konuklarımız, çocukları, eşleri, anneleri ve arkadaşlarıyla kocaman bir aile olduk.

Öğle saatlerinde vardığımız fabrikamızda, Vardiya Mühendisi İsmail Hakkı Güneysu, Algida Fabrika Direktör Asistanı Semra Zincir İgüs ve diğer fabrika çalışanlarımız bizi  güler yüzle karşıladı.  Güneysu; 1990 yılında kurulan Algida Çorlu Fabrikası’nı tanıttıktan sonra dondurma yapım aşamalarını ayrıntılı ve eğlenceli bir dille anlattı. Türkiye’nin, ABD ve İtalya’dan sonra dünyanın 3. büyük dondurma operasyonu olduğunu gururla vurguladı.

Bunu, buram buram vanilya, meyve ve kornet kokuları duyduğumuz, çikolata dolu kazanlar, fındık-fıstık havuzları, tonlarca dondurmanın ahenkle ambalajlanmasını gördüğümüz fabrika gezisi izledi. Vanilyalı, çikolatalı ve fıstıklı dondurma olarak üç gruba ayrıldık. Hijyen şartları gereği giydiğimiz tulumlarımız ile kendimizi “Dondurma Gezegeni”ni keşfe hazırlanan birer astronot gibi hissettik.

Carte d’Or Selection Meyve Şöleni ve Carte d’Or Classic Ceviz, Kaymak ve Antep Fıstık çeşitlerimizin ve Cornetto’nun üretim süreçlerini izledik. Tatlarına üretim sürecinin tam içinde hep beraber baktık, dondurma çubuklarımızı Carte d’Or çeşitleri içine daldırdık.

Gezimizin son durağında ekmek ve tel kadayıflı, profiterollü başta olmak üzere çeşit çeşit dondurmaları tattık. Hepsinden birer parça alıp piknikteki ikramlara yer bırakmak için kendimizi zor tuttuk.

Üretim serüvenimizde bize eşlik eden ve çeşitli nedenlerle  gezimize katılamayan tüm blogger dostlarımıza sevgilerimizi iletiyoruz. Blog dünyasının parçası olmaktan  duyduğumuz heyecan her geçen gün artıyor. Desteğiniz ve yönlendirmeleriniz için tekrar teşekkür ederiz. Umarız diğer sürpriz etkinliklerimizde de biraraya geliriz.

Dondurma üretim serüvenine tanıklık eden bloggerlar:

Carte d’Or Marka Müdürü Canan Barut, Algida ve ev tipi dondurma markası Carte d’Or hakkında açıklamalarda bulundu.

Vardiya Mühendisi İsmail Hakkı Güneysu’dan dondurma yapım aşamalarını öğrendik. Güneysu, gezi sırasında  üretim hatlarındaki Carte d’Or çeşitleriyle cömertçe ikramda bulundu. 

Dondurma serüvenimizin kahramanları  dondurma çeşitlerini, üretim sürecinin tam içinde tattık. Özellikle Carte d’Or Selection Meyve Şöleni yoğun ilgi gördü. 

Hijyen şartları gereği giydiğimiz tulumlarımız ile bir de poz verdik. İşte, “Vanilyalı Dondurma Grubu”!

“Çikolatalı Dondurma Grubu”ndaki minik konuklarımız da gezi rehberlerini soru yağmuruna tutarak dondurma dünyasını öğrenmeye çalıştı.

Gezinin ardından pikniğe geçen konuklar, bir süre sonra gruptaki diğer katılımcıların eksikliğini hissetti! Çünkü, “Fıstıklı Dondurma Grubu”,  tadım odasında birbirinden lezzetli çeşitleri tatmaktan kendini alamadı ve pikniğe geç kaldı J 

Etkinlikle ilgili diğer fotograflara buradan ulaşabilirsiniz.

28 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
VOLKAN - KALDERA dedi ki...

İnanılmaz görünüyor, bir üretimin göbeğinde bulunmak nasıl bir keyiftir ki.
Ölmeden önce yapılacaklar listemin başında geliyor dondurma üretimini görmek :))

Şanslı arkadaşların bir çoğunda okumuştum serüveni, okurken bile büyük keyif aldım.

En önemlisi de ŞEFFAFLIĞI VE ÜRETİMİNE GÜVEN KONUSUNDA ŞÜPHE GÖTÜRMEYEN CARTE D'OR!a teşekkürler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Limonlu Kek dedi ki...

Gerçekten harika, sımsıcacık karşılandığımız, el üstünde tutulduğumuz ve hiç unutulmayacak bir gün oldu benim için. Herşey için çok teşekkürler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Nazik davetinize tekrar çok teşekkürler ediyorum
mazeretimden dolayı aranıza katılamadım.
tüm blog arkadaşlarıma ve sizlere sevgilerimle.

Rakunt ideas dedi ki...

Ne mutlu böyle bir ortamda buluna bilmek.Kısmet inşallah bende böyle kendine güvenen seffaf bir güretim fabrikasında buluna bilirim.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Orada olam hatta çikolatalı dondurma kazanının içine düşmek isterdim:))

Hijyeni gözlerimizle görmek çok güzel ve güvenilir bir şey..
İyi ki varsın Carte d'or..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Algidanın dondurma üretim yerini görmeyi bize sağladığınız için, tüm ekip çalışanlarına çok ama çok teşekkür ederim. Hayatımda unutulmayacak olan günlerden bir tanesiydi. Bütün çalışanlarınız son derece güleryüzlü ve samimiydiniz. Üretim yeriniz blogumda da yazdığım gibi son derece temiz ve sterildi. Bundan bir an bile şüphe etmedim zaten. Eminim oğlum da büyüdüğünde bu fotoğraflara bakarak, bana düşüncelerini daha iyi anlatacak. Üretim yerini gezerken hafızasına çok şey kaydettiğine eminim. Ailem ve kendim adıma teşekkürler Carte D'OR...

Unknown dedi ki...

Harika bir gezi olmuş ne mutlu sizlere sevgilerimle...

sevil dedi ki...

merhabalar Carte d'Or ekibi hepinize sonsuz tşk etmek istedim .Ogune ait hersey mükemmeldi
harika birsekilde bizleri agırladınız bu derece temiz bir sekilde dondurma üretip bizlere sundugunuz için sahsım ve ailem adına teşekkürür bir borc bilirim
Tekrar görüşmek dilegiyle
sevgiler

boncuk mutfakta dedi ki...

Bizi çok güzel ağırladınız. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüşsünüz. Çok güzel , çok keyifli bir gün geçirdik. Doğum günüm için hazırladığınız jestiniz de çok özeldi. Ailem ve kendim adıma çok teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın.

Zeynep dedi ki...

Teşekkürler Carte D'or ekibi...
Harika bir gündü ve misafir perverliğiniz çok güzeldi, tüm yaşattıklarınız için çok teşekkürler.

Gonca dedi ki...

Çok hoş bir gezi olmuş tebrikler:)

Elif dedi ki...

Mükemmel bir gezi oldu. Emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. Teşekkürler..

Esra Kars dedi ki...

Algida ailesi sayesinde hafızamdan hiç silinmeyecek bir gün yaşadım.Zaten çok emin olduğum Algida marka ürünleri çocuğuma yedirmekten hiç vazgeçmeyeceğim.
Teşekkürler Algida,teşekkürler Carte d'Or.
Esra Kars

Ordanburdanhayattan dedi ki...

o gün oğlumun hastalığı sebebiyle aranızda olamadım ve çok da imrendim şimdi tekrar okurken. umarım bir dahaki sefere sizlerle tanışmak kısmet olur. sevgiler

Unknown dedi ki...

Süper resimler, süper ortam ,süper insanlar,Süper dondurmalar tekrarı olsun lütfen
lütfennnnnnn

zarpandit dedi ki...

tek kelime ile mukemmeldi! kacıranlar cok uzulmustur .. :)

TAZE NANE dedi ki...

Davetiniz için tekrar teşekkürler.
Umarım bir daha ki sefere.......

Zehra Gürgen dedi ki...

Davetiniz için çok teşekkür ederim tekrar.Bu güzel etkinliğe katılamadığım için çok üzüldüm.
sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Çok güzel ve sıcak bir organizasyondu, annem de ben de sizlerle olmaktan büyük keyif aldık. İnceliğiniz ve nezaketiniz bizleri ayrıcalıklı hissettirdi, herşey için teşekkürler..

aslı'nın mutfağı

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Herşey çok güzel ve sıcaktı.. Emeği geçen herkese bir kez daha teşekkürler, annem de ben de sizlerle olmaktan büyük keyif aldık..

Dondurmalı Blog dedi ki...

Sevgili Blogger Dostlarımız,

Blogumuza kısa sürede gösterdiğiniz yoğun katılım için teşekkür ederiz. Sizlerle blogumuz ve çeşitli etkinliklerimizle tanışmayı sürdüreceğiz. Henüz bir araya gelemediğimiz ve İstanbul dışındaki blogger dostlarımızın taleplerini ve önerilerini sürekli takip ediyoruz.

Dondurmali Blog takipcileri ve İzleyicileri gelismelerden oncelikli olarak haberdar olacaktır. Sizleri sitemizin izleyicisi olmaya davet ediyoruz. İlginizle büyüyen ailemizle, diğer sürprizlerimiz ve etkinliklerimizde görüşmek dileğiyle.

Sevgiler,
Carte d’Or Ekibi

Adsız dedi ki...

kurabiye güzeli benim favorimdir.. ne harika bir tatdır o . yaratıcısının ellerine sağlık.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Dondurma tutkumdan dolayı siteniz ile karşılaştığımda çok sevindim. Ankara bloggercisiyim. Ne tesadüftür ki 31 mayıs da Carte D'or ile ilgili bir yayın yapmıştım bloğumda. Bloğuma bakarsanız sevinirim. Sürpriz ve etkinliklerle Ankara'da da olursanız sevinirim. Ailenize katılmaktan keyif duyacağım.
İyi çalışmalar, başarılar..

hdidem95 dedi ki...

ne güzel bir serüven yaşamışsınız orada olmak isterdim sevgiler

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

şehir dışında olduğum için katılamadım:(((
çok üzgünüm çoook:(((
umarım en yakın zamanda tekrarlanır bu güzel gezi.
sevgiler

nilgün dedi ki...

merhabalar
bu güzel görüntüleri izlerken etkilenmemek ve keşke bende gitseydim dememek inkansız:(
biraz buruk ve de imrenerek arkadaşlarımın ve de sizin sitenizden etkinliklerinizi takip ediyorum.
zaten evimizin vazgeçilmez lezzetlerinden olan ürünlerinizin yapılışını aşama aşama görmek ve dostlardan dinlemek var olan güvenimizi daha da arttırdı.
teşekkürler carte d'or.sevgilerimle nilgün
www.benimyemeklerim.com
nilbutikpasta.blogspot.com

Yorum Gönder